Tuesday 5 December 2017

Taeglich auf den Knien

M wollte etwas posten aber sie hat keinen Bock zu schreiben. Sie erzählte mir, was sie sagen wollte und dass ich es schreiben sollte.

Wir haben vorher hier in einem Blog etwas ueber Routinen gelesen. Danach hat M entschieden, etwas davon zu benutzen. Um mich taeglich richtig in meine Sub Rolle zu bringen, muss ich vor M auf meine Knien und Elbogen auf den Boden gehen und um Erlaubnis bitten sie zu bedienen. Naturlich sage ich auch wie dankbar ich bin sie zu haben und eine Gelegenheit zu haben, sie zu bedienen, weil das die Warheit ist.

Nachdem ich das gemacht habe, muss ich warten, bis ich die Erlaubnis kreige, wieder aufzustehen.

Hanna fuer M

M wanted to post something but she has no desire to write today. So she told me what she wanted to say and that I should write it. 

We've read about routines here in a blog before. After that, M decided to use some of it.

In order to properly bring myself into my sub-role every day, I have to go down on my knees and elbows before M and ask for permission to serve her. Of course, I also say how grateful I am to have her and to have an opportunity to serve her, because that is the truth. When finished, I wait until I get permission to get up again.

Hanna for  M

No comments:

Post a Comment

This post is all about....

Well, if I am honest, I have no idea. M just ordered me to write a new post. I had suggested that she write a post as I am quite certain tha...